Informacja prasowaWarszawa, 13.12.2019Grudzień to nie tylko czas odliczania do Bożego Narodzenia, ale również tego, na co czeka wiele osób, czyli dekorowania mieszkania! Sklepy pełne są przeróżnych inspiracji – dodatków,
Wypoczynek w amerykańskim stylu z Open Space InteriorsBez względu na styl lub wielkość amerykańskiego domu lub apartamentu jedno jest niezmienne. To salon, prawdziwa kraina wypoczynku z obowiązkowymi wielkimi sofami, fotelami i
MATERIAŁ PRASOWY Warszawa, dn. 11.02.2021Czy powstają teraz bardziej ekologiczne i energooszczędne osiedla Jakie rozwiązania wprowadzają deweloperzy w nowych inwes
Warszawa, 7 listopada 2017Informacja prasowaTo, jak korzystamy z pralki, wpływa na nasz domowy budżet. Jeśli robimy to rozsądnie, nasze ubrania, ale też urządzenie, będą w lepszej kondycji. Co więcej, możemy zaoszczędzić
Nowe produkty FRITZ! wprowadzają różnorodność do inteligentnego domu Smart HomeNowości Smart Home od FRITZ!: inteligentna żarówka LED oraz wielofunkcyjny przycisk z wyświetlaczem e-papierFirma AVM, znany niemiecki producent
Niektórzy podatnicy, rozliczając podatek dochodowy za 2019 rok, po raz pierwszy będą mogli skorzystać z preferencyjnego opodatkowania dochodów z praw własności intelektualnej – IP BOX (Intellectual Property Box). Ulga dotyczy
Trend na minimalizm już na stałe wpisał się w upodobania wielu projektantów. Dla miłośników ponadczasowego designu, marka Gamet proponuje kultowe uchwyty – Piatto oraz Trapano. Kolekcje to ukłon w stronę nowoczesnych nu
Akcesoria łazienkowe Mokko: modne, ekologicznei produkowane w PolsceAkcesoria Deante Mokko to wyjątkowa biżuteria dla wnętrza. Podkreślają styl, nadają aranżacji spójność i niepowtarzalny wyraz. Satynowoczarne dodatki MOKK
Życie trenera nie kończy się na klubie fitnessOd 800 do 1500 zł – tyle płacą trenerzy personalni za możliwość prowadzenia treningów w klubach fitness. Czy to jedyna droga zarobku trenera, czy może istnieje jakaś alternat
Informacja prasowa Kościan, 15 kwietnia 2020 r.Grupa CDRL podsumowuje 2020 rokGrupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2020 roku odnotowała stratę w wysokości 41,7 mln